Blogger Layouts

lördag 1 juni 2013

13.06.01

Här på sjukhuset går allt i en vansinnigt långsam takt.

Fick i förrgår veta att de vill börja trappa ned ryggmärgsbedövningen, då de satt in mediciner som ska fungera som smärtstillande för nerverna som förmodligen är skadade i buken av Endometriosen. 
Men vid varje försök att sänka Edan har smärtorna kommit tillbaka som ett brev på posten! :( 
Nu är jag tillbaka på ruta ett, samt att kramperna överallt är tillbaka.
Försöker få dem att förstå huuuur ont det gör, för att få ngt mot värken.
Det jag fått är Alvedon samt värmedyna. Det tillsammans med bedövningen tycker de är tillräckligt.... Men det fungerar inte! :(

Känner mig så liten och bedrövlig när jag ligger på sjukhuset för att slippa ha så ont som jag har och ändå får jag ligga hör med den värk jag har iaf! :(
Ska man behöva ha ont på sjukhus när man är här för smärtlindring?!? :(
Blir ledsen i hjärtat då jag bara vill bli bra och få hämta hem mina småttingar igen! ❤ Saknar dem Som en tok! Vill bara få återgå till vardagen igen, som om ingenting hade hänt! 

Vad kommer till min älskade make så är han på bättringsvägen. :) som det ser ut nu får han nog komma hem före mig. ❤
Är så glad att allt gått så bra som det gjort för honom och hoppas på att han slipper det här för gott nu! 
Älskade älskade mannen min, guuud så jag älskar honom! ❤❤❤

Vill passa på att tacka underbara My som var hit med gotta och gjorde oss sällskap idag! Hon har verkligen ett hjärta av guld, och det är helt underbart att ha sådana människor i sin omgivning! Tack älskade stumpan! ❤

Men nu blir det inga fler rader, då jag inte kan fokusera pga smärtan! :(
Så med det blir det godnatt för min del! 

0 kommentarer: