Blogger Layouts

torsdag 30 maj 2013

13.05.30

Det har varit en otroligt intensiv vecka på alla sätt och vis.


Krille åkte in akut med ambulans till Gävle sjukhus under torsdag natt förra veckan.
Det pga bukspottkörtelinflammation. :/

Jag har försökt kämpa på där hemma med allt vad kommer till barn, hem och sysslor. 
Igår orkade jag bara inte mer. Fick tid på gynjouren i Gävle och blev genast inlagd.
Ligger nu med ryggmärgsbedövning samt kateter... Smärtorna är nästintill borta, och jag kan inte minnas sist jag var såhär "smärtfri".
Vet inte riktigt hur det blir med mig, el hur länge jag blir här.
Hade hoppats att de kunde skynda på operationen så att jag kunde få all hjälp på en gång, men det låter inte som att resurser till det finns.
Kommer under morgondagen få reda på lite mer kring planerna på min vård.

Krille å andra sidan skulle ha fått komma hem rätt snart av vad jag förstod det i morse.
Men då han fått feber och så som det såg ut ska nya prover tas nu innan beslut tas.

Saknar barnen så otroligt mycket, men ska försöka fokusera på att bli bra så jag får komma hem och mysa med dem snart igen! 💜

Tacksam över att vi har farmor och farfar som hjälper oss med barnen. Samt alla instanser som kikar upp alternativ för oss att då hjälp både nu och sen. 

Men nu en stunds vila!
En öitennippdatering om Vad som hänt
Och kommer hända har ni ju fått iaf! :)

Bjuder även på en bild av mig och gubben ute på "rökpaus" idag... 
Älskar denna mannen! 💜💜💜

Ha det gott! :)

0 kommentarer: