Blogger Layouts

måndag 27 maj 2013

13.05.26

Min inhandlade morsdagstårta dagen till ära! :)
Trots allt ståhej runtomkring har jag och barnen aningen "firat" morsdag.
Inhandlade en liten prinsesstubbe häromdagen för att kunna lyxa till det lite gran dagen till ära.
Fick ett mysigt uppvaknande av älsklingen som gratulerade mig på dagen. 
Trots att han till en början även trodde det var min födelsedag, är jag glad att han ringde. 

Har varit en tung dag med mkt känslor i gungning.
Tror att barnen har ngn slags "känslobarometer" då allt varit totalt upp och ned de senaste dagarna.
Som att de känner på sig att mamma inte orkar, så kör de i 200% tills man stupar i säng sent sent på kvällen...
Har inte blivit allt för mkt sömn för min del då det inte går allt för bra att somna med allt som händer och sker.

Dagens väder (en bit av vår gård på bild) :)
Efter en dag med otroligt fint väder, där vi försökt att vara ute i den mån det går med lite för höga gradantal för barnen, samt sällskap i form av väninnor med barn har ännu ett 24h pass nått sitt slut.

I morgon inväntas början på en ny vecka, och vardag för mig och barnen igen.
Ska försöka i den mån det går att bara vila i under de timmar barnen är på dagis/skola. 

Ögonen går i kors, och jag hoppas på en bättre nattsömn i natt mot de som varit.
Så jag önskar er alla en god natts sömn...
På återseende! 

0 kommentarer: