Blogger Layouts

onsdag 1 maj 2013

13.05.01

I dag fyller en av de finaste tjejerna år, och jag önskar jag kunde vara där och personligen gratulera dig vännen.
Ett jätte GRATTIS till dig Madeleine! 
Tänk att en människa man aldrig träffat kan betyda så mkt för en.
Denna tjej har kommit att bli en av de bästa vänner i mitt liv, och jag hoppas och tror att vi en dag kommer att få träffas på riktigt.
Hon har stöttat mig och funnits där som en vän ska trots avstånd allt sedan vi lärde känna varandra för nästan 4 år sedan genom vår gemensamma sjukdom, Endometrios.
Tillsammans med henne och alla mina medsystrar behöver man aldrig känns sig ensam och hjälplös. 
Jag är så glad och tacksam över att få chansen att lära känna dig och de andra tjejerna gumman! :)
Jag hoppas du får en helt underbar födelsedag, då du är värd allt du önskar och mer därtill! 

Dagen började efter en lååång natt tillsammans med alla skruttungar framför denna filur. Karlsson på taket och ingen annan fick det bli! :)
Riktigt mysigt att ha en ledig dag tillsammans så här mitt i veckan.
Bestämde mig på en gång jag vaknat för att ha lite av en pyjamasmysdag då lilleman har hög feber och jag själv fortfarande lider av smärtor och kramper.
Så idag har vi gjort absolut ingenting, förutom lite småfix här hemma. :) 
Resterande timmar på detta dygn kommer att fortsätta i samma anda, för att i morgon återgå till vardagen.

Jag hoppas att ni alla hade en kanonfin valborg igår.
Vi själv stannade hemma tillsammans med en go väninna och hennes dotter.
Åt lite god mat och surrade lite för att sen avsluta kvällen tidigt.
Utan kase blev vi, men vad gör det om hundra år?! Hade lite dåligt samvete då äldsta dottern hemskt gärna ville gå, men med sjuka barn och smärtor fanns inte orken... :/
Men vi får ladda om och ta nya tag till nästa år, om vi inte drar ihop en massa bråte här hemma på gården och gör en egen majbrasa lite sent om sänder. :P
Den som lever får se.. :D

Ne, nu ska jag återgå till familjen och hoppas på att medicinen snart börjar göra det den ska så jag slipper bita ihop av värken.

Ha en fortsatt underbar 1:a Maj allesammans, vad ni nu än har för er en dag som denna! :)

0 kommentarer: