Blogger Layouts

onsdag 13 mars 2013

13.03.13








Idag blev en bra dag...
Mycket känslor, men med bra resultat.
Jag har saknat vänskapen under de månader vi varit ifrån varandra. Men så blev allt så himla bra idag vid vår träff.
Det är sorgligt när en del saker och ting sker, men denna gången var jag definitivt inte beredd på att mista en bra och nära vän. 
Tokigt hur det ibland blir... Men skönt att det många gånger kan lösas genom diskussioner. 
Tack för att du valde oss! Det värmer med vänner som du runt omkring mig, trots det som hänt vännen! ❤

I övrigt så är det BARA två dagar kvar till telefontiden med doktorn. 
Försöker att inte tänka på det allt för mkt, men svårt när det gör sig påmint mellan alla sysslor...
Jag bara ältar och ältar detta om vad som komma (el inte) ska... 
Rädsla, oro, förvirrande känslor och smått panik... 
Tur att jag har mina nära och kära att ventilera med! ❤ Glad att ni finns här för mig när dagarna känns tung! 

Oroar mig för lilleman som börjat hosta så fort han lägger sig. 
Blir på en gång påmind om det som varit och alla resor vi haft med  lille D... Hoppas hoppas hoppas att det inte är ännu en period av lunginflammation på gång... Håll era tummar och tår! 
Får avvakta tills i morgon för att se hur han mår, om det blir dagis el ej... Ger det över helgen, har han inte blivit bättre så får vi kontakta barnmottagningen för ev. samråd om medicin för hans känsliga luftvägar...
Hoppas så att han slipper annat än en snabbt övergående förkylning (som han har än så länge).... 

Dagen börjar gå mot sitt slut och jag ska försöka slurpa i mig sista klunken av kvällstéet innan jag nog går till sängs som alla mina småttingar gjort...
I morgon är en ny dag med nya utmaningar...

Godnatt på er alla! 

0 kommentarer: