Blogger Layouts

söndag 3 mars 2013

13.03.03

Denna helg har verkligen gått i kalasens tecken.
Igår firade vi vår storkille här hemma och idag har vi varit på kalas hos goa Julia som fyller 14 år i morgon.
Hoppade över tårtan idag, men lite gofika gick ju alltid ned. :)
Dessa två lediga dagar har bjudit på finväder (med undantag stormen igår kväll) och det har verkligen gjort susen. 
Innan fika och kalas idag hann jag med lite städning här hemma under tiden som mannen och alla barn lekte ute i vårsolen. :)


Efter städ och lek blev det korvgrillning ute i värmen.
För att sen tvätta av oss lukten av grillat för att bege oss vidare till Mari och Julia på en visit.

Vid hemkomsten anlända bonusarnas mamma för att hämta dem. 
Så med dem på väg hem var det bara att försöka underhålla våra kvarvarande småttingar här hemma för att de inte skulle somna, då lilleman åtminstone inte hunnit sova ngn middag idag.
Så eftermiddagen bestod av klippning av barn, middag, "Youtubeande", och sist men inte minst... Dusch! :) 

Nu sitter jag här är och är allmänt slutkörd efter en hektisk men ändå väldigt trevlig och gemytlig helg.


I morgon inväntas besök av A som ska introducera mig i Mary Kay.
Tycker väldigt mkt om makeup och produkter som hör därtill, men kan nog  bli rätt svårövertalad ang. att börja sälja själv. ;)
Men lite fika och trevligt sällskap tackar man väl aldrig nej till.
För övrigt så blir det nog en väldigt lugn dag i morgon då det känns som batterierna behöver laddas om efter dessa lediga dagar. :)

Så med det säger jag godnatt och ska nu försöka ta mig till duschen! :)



0 kommentarer: