Blogger Layouts

torsdag 14 februari 2013

13.02.14

Neahs önskan till alla ❤ dag.
En "Kärlekstårta".
Så har då ännu en Alla ❤ dag passerat i mitt och alla nära och käras liv.
Barnen (läs Neah) önskade sig en kärlekstårta dagen till ära. 
Så inte kunde jag väl bara strunta i den förhoppningen, utan slängde ihop en sådan under tiden barnen var på dagis/skola och lekte av sig.

När min älskade make anlände från jobbet överraskade han med den finaste rosbuketten.
Blev så otroligt lycklig, och är väldigt tacksam över denna.
Tänk att så "lite" kan göra så mkt!

Min otroligt vackra rosbukett
Överraskade i morse en ensamstående kompis, med lite blommor och tårta att mysa på med till kvällen med sina döttrar.
Tänk vad jag älskar när jag kan muntra upp ngn och ge dem lite extra omtanke en sådan kärleksfull dag som denna. :) 
Känns bra i hjärta och själ. :)

Har avnjutit en liten bit tårta tillsammans med älsklingen, barnen och en väninna med dotter. 
Så denna dagen har varit en väldigt glädjande, vänskaplig och kärleksfull dag.
Hur som helst tycker jag väl att alla hjärtans dag är lite av en överreklamerad dag, då alla dagar borde bestå av lika mkt glädje och uppvaktan... Men kan man få njuta lite extra en stund som denna så är väl det en bara välförtjänt? :) Eller vad tycker du?

Hur firar ni andra er alla ❤ dag? :) 

Ska försöka natta sista skruttungen här hemma, och sen blir det en efterlängtad dusch och mys tills skönhetssömnen inväntas för kvällen. 

Ha en fortsatt trevlig kväll alla ni som tagit er tid att kika in här. 
På återseende! :)

0 kommentarer: