Blogger Layouts

tisdag 12 februari 2013

13.02.12

Semledagen 2013
Har ni ätit ngn semla idag, på självaste semledagen?
Här hemma frossade vi i "godbitarna" innan nattning av barn ikväll.
Vet ärligt talat inte om jag kan tycka att det är sådär jätte smarrigt, men en semla om året är ju ett måste. :) Eller vad tycker ni?

Livet rullar på, och det har varit och är en tung period för mig och alla runtomkring mig.
Många frågetecken kring mig själv som jag försöker på bukt på.
Men med hjälp ifrån omgivningen hoppas jag på att snart vara "back on track" igen, och redo att möta omvärlden med alla projekt som följer. 

Vi har här hemma även hunnit fira vår 6 åring med buller och bång.
Massor av barn och vänner som ville komma för att fira vårat lilla vildskinn m. presenter och fika. 
Även barnens mormor överraskade med en helgvisit ned till härliga Hälsingland.
Barnen var toklycklig och nöjd & mamma och pappa helt slutkörda efter en fartfylld helg. 
Men så fyller de ju bara en gång om året. :) Så nog var det värt all svett och "tårar" för att få se nöjda och glada barn, inte minst födelsedagsbarnet! ;)


❤ Neah 6 år 31/1-13 ❤
Planer för kvällen blir en dusch, en stooor kopp te och avnjuta nyaste numret av Amelia i lugn och ro. :)
Det gör susen för en sliten småbarnsmamma ska ni veta! :)

Bjuder på en härlig låt av Adele kvällen till ära, och hoppas ni håller till godo tills nästa gång vi ses (läs skrivs). :)

God kväll! :)


0 kommentarer: