Blogger Layouts

onsdag 30 januari 2013

13.01.30

♡ Neah 6 år ♡
Sitter här och försöker förstå att jag i morgon ska fira min äldsta flicka på hennes 6 års dag. 
Helt ofattbart att hon redan fyller 6. 
Herregud, vart tar tiden vägen?
Som jag säger varje gång ngn utav barnen fyller år, så känner jag mig fortfarande inte ett dugg äldre. :P
Om det är till fördel el inte, det har jag inte räknat ut ännu. :)

Morgondagen kommer bjuda på lite presentöppning här hemma och självklart lite födelsedagsfika efter skola/dagis och jobb.
Sen blir det kalas för vänner och bekanta under lördag eftermiddag.
Hoppas för lillstumpan (som nu blir stor) att det blir till belåtenhet.
Allt ska ju nu för tiden gå i Hello Kitty tema (trodde hon skulle ha vuxit ur det vid detta laget) så på lördag ska jag göra mitt bästa för att baka och stoja som sessan vill/önskar. :)

Har idag även varit till Hudik på magnetröntgen. 
Soooom jag väntat på denna tid (över 3 månader)... 
Kände lite av en panik över att behöva "åka" in i den där fördömda tunneln ännu en gång, då jag nästan blir lite klaustrofobisk när jag inte ser ngn utväg. Så idag fick jag minsann åka baklänges in och det kändes mycket tryggare. Fick tipset över att blunda under hela "åkturen" och drömma mig bort ett tag, vilket jag lyckades med. 
Så nu är denna pers över, och endast väntan på besked kvar... 
Den som väntar....

Fick en liten tjejdag på stan i Hudik tillsammans med en väninna också, vilket jag kände var mkt givande och välbehövligt!
Blev bjuden på lunch och sen hem igen för att återgå till vardagssysslor och andra åtaganden. :)

Nu ska jag ta och stänga ned denna dumburk för ikväll.
I morgon väntar nya saker... 

Godnatt mina nära och kära, söta drömmar! :)

0 kommentarer: