Blogger Layouts

söndag 27 januari 2013

13.01.26

Denna önskar jag mig till min tekopps kollektion
Kati- Teacup

Så har då helgen nästintill nått sitt slut, och här sitter jag framför två dumburkar (tvn & datorn)...
Känner mig helt slut då barnen börjat strula om nätterna, och senast inatt hade de kalas redan strax efter två...
Vid 10 i morse fick jag ett härligt litet sms ifrån min rara svägerska som bad mig kolla mannens mob om där fanns några pengar kvar på kortet då minstingen tydligen ringt och trakasserat dem tidigt (vid 4-5) i morse. 
Nog fanns där pengar kvar, men uppenbarligen var det inte bara svåger m. familj som blivit terroriserade, utan nästintill halva telefonboken i makens mob! :)

Vad tycker ni om tekoppen här ovan på bild?! 
Har dessa i grönt och vitt, men de här skulle ju verkligen bara vara sååå jag!
Måste försöka få tag i dessa, så skulle det göra mitt tédrickande ännu mer ljuvligt om kvällarna. :)
Dessa koppar var den bästa investering jag kunde gjort (som téfanatiker) och nu när jag hittat så många andra fina motiv på dem kommer här införskaffas fler när ekonomin tillåter.  :)
Tydligen är det väldigt omtalade på "Oprah", det ni! :)

Dagen har inte bjudit på så många utflykter, utan endast hemmaplockande.

Neah var iväg på kalas för en stund på eftermiddagen, och vi andra lulla på här hemma i vanlig takt.
Men i morgon inväntas vardag med alla sysslor därtill och denna vecka är här mycket att hinnas med.
Möte i morgon, Tandläkarbesök för N på Tisdag, Röntgen på Onsdag, Neahs födelsedag på Torsdag och sen var det då åter igen helg m. de andra småtrollen på helgbesök, kalas etc...
Bara att försöka ladda om batterierna för en hektisk vecka framöver! 

Nu ska jag försöka lirka ihop det sista för idag, och sen blir det "studs" i säng då ni läser en otroligt trött mammas sista meningar för denna helg.. 

Så.. På återseende mina vänner! :)

0 kommentarer: