Blogger Layouts

onsdag 16 januari 2013

13.01.16

Ännu några dagar har gått förbi sedan jag tog mig tid att kika in här.
Jag vet inte riktigt vad som gör att jag drar mig för att skriva, men lite kanske det beror på att jag känner att det inte riktigt går att skriva allt jag vill här.
Har förstått att många är in och kikar av ren nyfikenhet, vilket jag inte klandrar er för.
Jag är själv ute och surfar och läser, då jag tycker det är roligt att se vad alla har för sig om dagarna. Detta kan ju vara både känt och okänt folk. :)
Det jag däremot inte tycker om är de som läser för att kunna gotta sig i tråkigheter och sjukdomar.
Jag vet av några som är av denna kaliber, och just pga den anledningen skulle jag vilja lösenordsskydda denna sida.
Äh, vi får väl helt enkelt se vart det bär av framöver... än så länge är det som det är... :)

Dagarna går i ett, likaså alla dessa baciller som tycks vilja sätta sig riktigt i grunden av vår familj.
Först magsjuka på ALLA våra barn, och nu influensa på T.
Finns det ingen hejd på sjukdomarna? Inte nog med det så går nu en andra omgång magsjuka på dagis/skola!
Det är bara hoppas vi slipper den iaf....

Jag har sedan vi kom hem ifrån Jämtland haft en jobbig tid med mitt mående och denna förbannade mage som spökar med jämna mellanrum.
Fick efter 3 månaders väntan äntligen en tid för MR röntgen... problemet var att de gav mig två dagar på mig att fixa mig dit.
Med sjuka barn, oklart om jobb från dag till dag för K, trasig bil etc var det helt omöjligt att komma med så kort varsel.
SÅ typiskt då jag verkligen vill ha denna röntgen klar så jag får veta vad som komma ska....

Önskar mig solsken och vår nu!!!
Har en känsla av att humör och mående genast skulle bli bättre då!
Den som väntar på ngt gott! :)

Med de orden gör jag då kväller nu...
Godnatt på er kära läsare!

0 kommentarer: