Blogger Layouts

söndag 4 november 2012

12.11.04

Min/Vår helg i bilder
Denna helg har bara sprungit iväg! 
Har haft så mycket roligt för oss, att jag knappt haft koll på tid och rum.
Lek på buspalatset i Bns, en visit på svärfars grav, fyrhjulingsåkning, godis och pizza, bio m.m.
En bild på en del av helgens bravader får tala för vad vi haft för oss.. :)

Efter många omtumlande stunder känns det nu hoppfullt, och jag hoppas detta håller i sig.
Orkar inte längre kämpa efter ngt då det känts som att jag varit den enda som stått still och trampat i väntan på bättre stunder.
NU äntligen känns det som vi är fler som kämpar, och kanske kanske kommer det att gå vägen denna ggn. 
Alla ni som känner oss, håll er tummar och tår! 

Känns som denna vecka bär med sig många förväntningar ifrån mig.
Jag har två viktiga möten som jag känner mig toktaggad inför, samtidigt som det ena känns otroligt nervöst att anlända till.
Jag hoppas verkligen på att bli tagen på allvar, och att jag denna ggn får ngt vettigt ur saker och ting... Kanske även bättre hjälp då allt med magen börjar gå åt det sämre hållet igen efter ett litet mindre smärtuppehåll.
Tänk vad handikappad man kan bli av denna smärta... Försöker hålla igång och tänka på annat...
Men allt kommer som en smäll, speciellt om kvällarna när man låter sig själv känna lite mer då lugnet i huset infinner sig....

Däremot är jag så otroligt glad för min käre vän och medsyster, Madde som nu efter sin 16e operation är på fötter igen och känns väldigt glad, smärtfri och optimistisk.. :)
Hoppas verkligen att du får vara utan denna smärta för all tid och oändlighet vännen.. Du är såååå värd det! ❤❤❤❤❤❤

Barnen ligger till sängs nöjd och belåten efter eftermiddagens biobesök! :)
Måste bara säga att Disney aldrig slutar beröra... Den nya Tingeling filmen är absolut väl värd att ses på Bio.. Vet inte om det var själva 3d saken, el om det faktiskt var så att mamman i huset är extra känslig nu för tiden, då tårarna vid vissa scener inte var allt för långt bort! Haha! :)
Är otroligt nöjd över besöket, synd bara att minsta tjejen hellre ville spilla ut all popcorn, besöka toaletten X antal ggr och sen hade myror i brallan sista halvan av filmen. :)
Tur vi har den här hemma, så får jag helt enkelt kika igenom de missade delarna...

Fick även ett litet samtal ifrån min lilla mamma idag, som hade en liten förtidig julklapp till mig! :D
Efter många års önskande ska jag nu ääääntligen få mig ett par riktiga vinterskor, och gissa om jag är lycklig då jag länge suktat efter dessa... För visst är de väl bara så otroligt snygga?! :D
Gissa om jag var lycklig efter det samtalet! Tack finaste mamma!!! ❤❤❤❤❤❤


Timbaland- Mukluk
Efter lite knåpande här hemma, och surfande ska jag nu ta och uppdatera mig lite om dagens nyheter med en värmande Cappucino i min hand... Sedan blir det nog till att avsluta denna helg och alla intryck m. lite slötittande på tv:n innan läggdags! :)

Avslutar med en väldigt mysig liten låt. Lyssna och njut! :)

Ha en fortsatt trevlig Söndagskväll! 









0 kommentarer: