Blogger Layouts

fredag 7 september 2012

12.09.07


Efter en lång varm dusch och två stora cappucino börjar jag nu sakta men säkert känna mig som folk igen.
Började dagen allt för tidigt, och har inte hunnit med allt idag.
Men trots det gör vi helg ändå här i Familjen och denna helg känns det i kroppen som jag är i stort behov av lugn och ro.
Men känner jag mig själv rätt kommer det bli svårt att sitta still med tre understimulerade småttingar klättrandes på väggarna. 
Så ngt måste vi nog ta och hitta på iaf.
Äldsta flickan ska på playdate i morgon, så kanske passar vi på och tar en tur någonstans då. :)

Hade ett väldigt givande möte idag, som gav mig så mkt mer än jag trodde det skulle göra.

På ngt vis så känns det som att det händer saker, att ngn tar en på allvar.
Drar en lättnadens suck och hoppas det håller i sig...

Kanske är inte allt så konstigt och osammanhängande som jag alltid trott. 

För är det ngt jag blivit tillsagd otroligt många ggr de senaste månaderna är det att "Ensam inte alltid är stark"... 
Börjar nästan känna att det kanske finns en liten sanning i det.
Kanske är det mer ansvarsfullt och starkt gjort att erkänna för sig själv att man inte klarar allt på egen hand jämt?! 

I övrigt så har det inte hänt så mkt idag.

Men efter en otroligt tidig morgon så blir det nog snart en liten nattmacka för att sen krypa till kojs och hoppas på sömntutor till barn i morgon bitti. :)

En skön låt såhär en fredagskväll kanske vore i sin ordning?

Bjuder er denna ggn på en låt av Storm Large... Lyssna och njut! :)


0 kommentarer: