Blogger Layouts

tisdag 17 juli 2012

12.07.16

Dagen har gått i lugnets tecken här hemma.
Infann mig på ännu ett möte på Uniflex i dag för att få lite feedback på min CV och tro det el ej så tyckte de att jag gjort ett bra jobb. :)
Inte mkt att ändra på förutom lite tillägg då jag inte riktigt förstått att föräldraledighet även det är en merit. :p

Efter mötet har vi tagit det lugnt och strosat runt här hemma i brist på sol i vanlig ordning.
Mellan regnskurarna skyndade vi ut för att känna på friskluften. Tro det el ek, men efter många dagar utan energi fick jag till att rensa både jordgubbsland och rabatter. :)

Var igår till S-hamn på besök hos några vänner där vi även blev bjudna på middag. Det var verkligen behövligt att komma utanför dessa väggar ett tag och träffa andars vuxna människor att surra lite skit med. :) att vi sen även fick en otroligt god hemmagjord pizza var som pricken över i:et. :) det tackar vi otroligt för! :)

En liten överraskning till barnen på vägen hem ifrån Söderhamn blev det också. Fick för ngn dag sedan nys om en familj som ville få bort sina marsvin, och barnen har länge tjatat om sådana. Så med tanke på att två Marsvin med alla tillbehör skulle skänkas bort tog vi en risk och tog dem med hem i hopp om att det fungerar. :) så från och med igår har vi två nya herrar vid namn Humle & Dumle här hemma. :)

På tal om två herrar så bjuder jag på en fin bild från idag på de två männen i mitt hjärta. :)
Vid middagslagningen i eftermiddags gjorde de mig sällskap på golvet framför lite youtubeande som underhållning. :)

Men nu mina vänner börjar klockan springa iväg, och det innebär att jag måste försöka få mig lite skönhetssömn innan morgondagens möten och äventyr! :)

Tack och godnatt! :)

0 kommentarer: