Blogger Layouts

torsdag 12 juli 2012

12.07.12

Kära lilla Farfar

Ja, idag är inte vilken dag som helst utan vår kära farfars födelsedag! :)
Tyvärr kunde vi ju inte fira honom annat än genom en liten gratulation via telefon, men desto större anledning att fira dubbelt upp när vi kommer på lite semester om några veckor. :)
Han är bara för go vår alldeles egna lilla farfar Evert! :)
GRATTIS GRATTIS FARFAR!!! :)

I övrigt så klättrar ungarna på väggarna här hemma och slår halft ihjäl varandra under tiden de river hela huset av tristess och underaktivering! Men vem kan egentligen klandra dem?! Detta väder gör oss alla lika uttråkad och less!
Hela denna semestervecka känns helt bortkastad, då vi bara suttit här hemma och ugglat näst intill 24/7.
Blir liksom ännu tröttare av vädret, och därav ingen ork el motivation till ngt.

Men idag kändes det som ett MÅSTE att ta sig utanför väggarna här. Så sagt och gjort, vi drog iväg och köpte lite korv m. bröd att grilla ute. 
Tänkte att det ändå varit uppehåll så pass länge att vi åtminstone skulle hinna med lite korvgrillning innan nästa regnskur... Men tji fick vi... När vi nästintill var redo att börja grilla så slog det ner spön i backen innan vi tagit oss hem... 
Näst följt av ett ohyggligt åskväder! :S
När ska detta tråkiga skit till regn lägga av!?!? Jag vill ha sommar och sol!!! :D
Man ska väl inte behöva se en heeeel sommar regna bort hoppas jag?! 
Nåja, har ju 4 veckors semester kvar, så förhoppningsvis hinner vi få lite lediga dagar i solen på stranden innan det är dags för vardagssysslor igen. :)

Två utav fem småttingar är lagd, och jag känner mig helt slut efter att i princip inte ha gjort någonting idag känns det som... 
Kan ngn vara snäll att fylla på min ork och energi så jag tar mig för att göra ngt vettigt om dagarna ist för att bara sitta?! :)
Vore oerhört tacksam för det! :)
Vill ju göra så mkt... 

Men snart blir det en resa uppöver iaf, och det ser vi fram emot! :)

Nu blir det till att återgå till familjen och kanske slå på en bra film el så innan läggdags! :)
Fick jag bestämma hade jag kunnat lägga mig nu iofs! :)
Kanske borde sätta mig och skriva ned mitt personliga brev ist inför jobbsökningen.. Men det tar emot då jag inte har en susning vad jag ska skriva... Svårt att sälja sig själv ibland! :P

Nog struntpratat, på återseende kanske... :)



0 kommentarer: