Blogger Layouts

torsdag 5 juli 2012

12.07.05

Sommaräng

Så har jag då haft ännu några dagar frånvarande från bloggen.
Det mina vänner har sina förklaringar.
Sedan sist jag skrev har jag hunnit med två vändor på akuten, ett besök på kvinnokliniken i gävle, en ambulansfärd etc.
Denna mage har nog aldrig spökat så mkt som den gjort den senaste veckan och det har resulterat i en ganska trött och slut fru Nyman just för tillfället.
Haft några dagar nu när jag kunnat återhämtat mig i lugn och ro och det börjar åtminstone gå åt rätt håll.
Slipper katetern och de sjukt starka tabletter jag fick utskrivet och ska nu till att beställa ngn ny medicin för just Endometrios som kommit ut på marknaden.
Dessa tillsammans med akupunktur hoppas jag är det som kommer rädda min sommar i väntan på remissen till smärtkliniken.
Så om jag är frånvarande rent socialt mina vänner så har ni anledningen till varför här.
Önskar att jag orkade mer än jag gör i dagsläget. Men med lite mer vila och semester med familjen kanske orken och energin till allt annat återvänder också. :)

I övrigt så rullar allt på i vanlig ordning här hemma.
Mannen, den underbara jobbar sin sista dag i morgon och sen är det 5 veckors semester! 
Det ska bli så underbart att bara få rå om varandra och alla barnen i hopp om lite solsken och värme.
Så får vi se vilka äventyr som hittas på under ledigheten.
Jag har iaf planer på ngn dags semester uppe i fjälltrakterna med familjen, sen får vi se vart kosan styr åt för ngt håll. :)

Men nu ska jag då återgå till verkligheten om så för en liten stund innan man och barn infinner sig för lite hemmamys och middag! :)

Men alla som börjat fundera, så lever jag åtminstone och befinner mig hemmavid för vila. :)




0 kommentarer: