Blogger Layouts

fredag 8 juni 2012

12.06.08

Haft en lång men härlig vecka åter igen här hemma i lilla Arbrå efter turen hemöver.

Överträffat mig själv genom att hitta en gnutta energi mitt uppe i min enorma trötthet som jag inte vet vart den kommer ifrån.
Fått mkt gjort, bland annat har jag tagit mig i kragen och bakat lite bullar.
När det hände sist kommer jag inte ihåg. :)

Har även fått lite gjort på gården, så nu börjar det sakta men säkert hända ngt här hemma. :)
Men mkt kvar tills vi är nöjda. :)

Nu sitter vi ute jag och småttingarna i väntan på pappan i huset och alla de andra syskonen så vi tillsammans kan göra helg och ha lite helgmys tillsammans! :)

Bjuder på en bild med de två minsta busandes i studsmattan så här på eftermiddagen! :)

Trevlig helg på er allihopa! :)

0 kommentarer: