Blogger Layouts

tisdag 5 juni 2012

12.06.05


Mina underbara Hemtrakter (Jämtland)

Så har vi då åter landat här hemma i lilla Arbrå barnen och jag, efter nästan en veckas "semester" uppe i
de sköna Jämtlandstrakterna. :)
Syftet med denna resa var egentligen endast att fira lillasyster på hennes Examen, och det gjorde vi med bravur! :)
Hon är så otroligt duktig min lillasyster ska ni veta! Jag är så otroligt stolt och beundrar henne som tusan med allt hon åstadkommit under alla dessa år som studerande!
Inte nog med det så har hon burit barn, fått barn och ändå klarat av att fullfölja utbildningen!
En stor eloge och ett JÄTTE grattis till dig lillan! <3 Du är så flitig och stark! :)

Tårtan som jag bakade lillasyster till ära. :)

Firade även min egen födelsedag hemma hos Farmor och Farfar, och blev väckt med tårta och kaffe på säng av alla mina småtroll och farföräldrar! :) Heeelt underbart!
Mannen i mitt liv gratulerade även han med en kopp kaffe via sms då han inte kunde närvara pga att han stannade hemma och jobbade, flitiga karln min! <3
Fick däremot ett nystädat hem, rosor och choklad som present i efterskott vid hemkomsten! :)
Inte illa inte illa! :D
Så med andra ord har jag haft en jätte fin födelsedag även i år tack vare nära och kära!
Tack snälla ni för all uppvaktning!

Vill även passa på att gratulera min rara lillebror Neil som faktiskt blir hela 17 år idag! :)
Synd att vi inte kunde närvara på det kalaset.. Men vi har ju iaf hunnit träffats en del under tiden vi varit där uppe iaf. :)
Så, GRATTIS LILLEBROR! :)

Annars rullar allt på i en himla fart här hemma! :)
Allt går som på rutin och inget märkvärdigt att prata om händer och sker just för stunden...
Så gott folk, det var vad jag hade att dela med mig av denna kväll.


0 kommentarer: