Blogger Layouts

söndag 29 april 2012

12.04.29

Nu var det otroligt länge sedan jag skrev igen. Men dem lilla tid jag fått till övers har lagts på annat.

Vi hade en kanontrevlig påskhelg till fjälls med alla våra småtroll, och jag fick stillat min hemlängtan för en stund iaf. :)
Kort kanske kommer lite senare, då jag inviger detta inlägg från nya mob. :)

I övrigt är det fullt ös här hemma med mannen i huset mestadels borta på jobb, möten. Sjukhusvistelser/hc/BVC besök etc...

Vad kommer till mig själv har och är jag nog fortfarande i en rätt jobbig period, som förhoppningsvis snart blir till det bättre.
Mkt med magen att göra, men även det själsliga. Men skam den som ger sig.

Nu ska här plockas i ordning lite frukost och sen ut med alla i finvädret. :)

Underbara vårdag!

0 kommentarer: