Blogger Layouts

torsdag 5 april 2012

12.04.05

Sötaste påskkärringen i år! :)
Vaknade i morse med förhoppningar om frisk son, och tro det eller ej INGEN feber hade han! :)
Så om allt går som det ska, och inga andra incidenter sker ska vi vara på jämtländsk mark inom loppet av några timmar. :)

Ser så fram emot att få träffa alla nära och kära som jag så länge längtat efter att få krama om!
Kan man verkligen ha sådan här hemlängtan i vuxen ålder? För nog känner jag mig som ett barn på julafton, nästan lite småpirrig i magen! ;)

Har lilleman hemma idag och ska på det på ngt vis få till att packa ALLT som ska packas inför påskresa!
Vi får väl se hur det går, håll tummarna för att han sover en stund så jag får planera och utföra i lugn och ro. Haha! :)

Jag hoppas att ni alla får en riktigt trevlig påsk tillsammans med era nära och kära.
För nu ska jag ta och göra mig ett ryck! :)


0 kommentarer: