Blogger Layouts

söndag 11 mars 2012

12.03.11

♡ Herr & Fru Nyman 
23/7-2011
Aldrig någonsin har ngn fått mig att känna sådan enorm kärlek och trygghet som min K har.
Första ggn jag såg honom darrade jag likt ett asplöv av nervositet och förväntan.
Med magen full av fjärilar var det som att jag med ens visste att detta var mannen i mitt liv.
Jag har många ggr trott att jag vetat vad kärlek var, men Krille visade mig att jag haft fel då jag aldrig någonsin känt för en människa som jag gjorde och fortfarande gör för honom!


Tack älskling för att du stått ut med mig under alla dessa år, för ja vi firar ju faktiskt 6 år tillsammans idag.
Sex år av både glädje och sorg... Men självklart mest glädje... :)
Vi har hunnit med så mkt under våra år tillsammans, att dessa år på ngt sätt känns som de vore så otroligt många flera, på ett bra vis då såklart! :)
Allt vi haft emot oss och ändå klarat, alla dessa svåra stunder vi kämpat och klarat av.
På ngt vis är det som att ngn där uppe visat oss att oavsett situation, plats och tid så klarar vi allt...
Tillsammans ÄR vi stark! :)


Jag hoppas att jag för alltid kommer få dela glädje och sorg med dig, och att jag aldrig någonsin kommer behöva leva en dag utan dig i mitt liv. Du och barnen är mitt allt! Utan er vore jag ingenting! 
All min kärlek till er! 


Här kommer en av de underbaraste låtar jag någonsin hört, och faktiskt den låt som jag och mannen i mitt liv valde att ha som inmarsch på vårt bröllop! Lyssna och njut! :)
Med det säger jag godnatt och söta drömmar till er alla.



0 kommentarer: