Blogger Layouts

måndag 27 februari 2012

12.02.27


Innan jag börjar detta inlägg så vill jag varna för nedstämda tankar.

Vet inte vad det är med mig just för stunden.
Har under några dagar känt mig ur gängorna. Trött, less, irriterad, ångestfylld, gråtfärdig & illamående...
Ingenting känns på ngt vis bra, och jag kom på mig själv näst intill gråtandes i duschen ikväll.
Detta kan ju bero på de omständigheter som är runtomkring mig just för tillfället, men kan även vara pga min nedtrappning av medicinen, som jag för övrigt nästan slutat med.

Vet inte vad allting beror på, men vissa dagar känner jag mig bara så vilsen i mig själv.
Totalt slutkörd, och känner att min "husläkare" inte tar mig på allvar.
Vet inte riktigt vart jag kommer med den här terapin jag börjat med, känner att den inte gör mig ngn nytta, men vet heller inte riktigt vad det är jag är ute efter eller vad jag behöver för hjälp.
Bara en sådan sak att han tyckte att jag själv skulle experimentera mig fram gällande medicinen.
Men hur tusan ska jag egentligen veta vad som är rimligt? Jag är inte utbildad vad gäller psykofarmaka preparat, och vet ej heller hur man går till väga.
Men förutom utsättningsymptomen jag fått tycks det ju fungera, eller?

Önskar bara att jag kunde fly ifrån verkligheten en stund, få vara liten och krypa upp i pappas famn för att söka tröst en stund.
Men det är väl det här som hör till vuxenlivet?

Känns så hemskt då jag inte uppskattar allt och alla jag har runtomkring mig som gör livet värt att leva,
men jag tycks dras med en ilsken depression som inte tycks vilja släppa taget om mig...
Eller är detta tecken på ngt värre, ngt jag befarat??? Utmattningsdepression?!
Finns det ngn som har erfarenhet av detta, och kan ge mig några tips på hur man går till väga?

♡ Tack alla ni som stöttar mig när jag har det som jobbigast!
Jag älskar er, ni är guld värd!
Och all kärlek till min man och mina underbara barn som blir ngt försummade mitt upp i det här.
Jag älskar er så oerhört mkt, det är ni som gör livet värt att leva! 




Här kommer en fin liten godnattsång att avnjuta innan läggdags!
Nästa inlägg hoppas jag på en ngt gladare och piggare Nathalie! :) Håll tummarna för en fortsatt bra vecka iaf.

0 kommentarer: