Blogger Layouts

söndag 26 februari 2012

12.02.26

En likadan C4 fick följa med mamma hem till fjällen. :)

Ännu en helg har nått sitt slut.
Fick i torsdags kväll besök hemifrån av mamma och lillebror Kevin.
Tjejerna var överlycklig då de fick sin överraskning i form av besöket efter en spännande biltur till Bns utan att veta vart vi skulle. :)

Var till Mora i Fredags för hämtning av mammas nya bil, och gissa om det var lite av en flummtrip med tanke på noll sömn natten till bilfärden. :P
Efter lite felkörning och omvägar nådde vi äntligen Moraskylten när mamma kläcker ur sig, "Undrar om det var idag Vasaloppet började?" OCH det var det ju såklart...
Behöver jag ens nämna att det var folk till förbannelse överallt.. Bilar och fotgängare PRECIS vart än näsan pekade!
Men dit och hem tog vi oss iaf, och ny bil i form av en Citroen C4 blev det också åt mamma lilla. :)

Kevin och mamma tillbringade även natten till Lördagen här, och sen begav de sig av hemåt på lördagsmorgonen... Kan tänka mig att de båda var otroligt trötta när de kom hemöver, då vi inte sovit speciellt mkt varken jag el mamma iaf på två nätter då barnen härjat som nå tokar! :S
Men roligt har vi haft iaf! :)

Annars har vi inte gjort mkt all denna helg förutom gått på promenad och pysslat lite med barnen..
Tröttmössa är mitt tilltalsnamn nu för tiden tror jag. :P

I morgon väntas samtal/möte med chefen på skolan om en mindre rolig sak. Jag hoppas verkligen det blir till det bättre... Lite nervöst, men har ändå bestämt mig för att stå på mig denna ggn nu när jag ändå satt igång hela processen...
Håll tummarna för att det går som vi vill att det ska gå! :)

Nu tänker jag lite snabbt avsluta det här inlägget då mannen i huset satt igång "Tintin" på projektorn, och jag har lite svårt att fokusera. :P Blir nog lite film ist, och sen läggdags!

Godnatt allihopa, och ha en fortsatt trevlig söndagskväll!

0 kommentarer: