Blogger Layouts

tisdag 21 februari 2012

12.02.21


Sitter här framför skärmen och avnjuter i lugnets tecken en stor och varm Caramel Latte. :)
Har sedan jag lämnat barnen hunnit med ett givande samtal ifrån "storasyster Henna"& plockat och donat. Och sedan hamnade jag här... Fråga mig inte varför det är så mkt lättare att sätta sig framför dumburken ist för att gå och lägga sig och vila medan jag kan?! Det är ju ändå det som är meningen...
Att jag ska ta mig tid för mig själv, försöka komma upp mig och bara vila ut... Men lättare sagt än gjort när man är skapt som jag är! :P

Fick alldeles nyss även reda på att jag på Fredag ska på en liten "roadtrip" med kära mamma till Mora. :)
Blir till att hämta en ny bil åt henne, och samtidigt få henne på lite efterlängtat besök hit till Arbrå. 
Gissa om barnen kommer bli glada när de får höra att mormor kommer och leker med dem. ;)

Idag var det då även fettisdag vilket innebär att man med gott samvete får njuta av en semla, el två. ;)
Får se om barnen förätit sig på delikatesser (på skola & dagis) när de anländer här hemma.. Isf kanske mamman i huset får offra sig på deras också. :)

Dagen till ära har vi även ett födelsedagsbarn mitt ibland oss.. :)
Vår underbara lilla gokille Léon Nyman fyller hela 9 år! Tänka sig att han hunnit bli så stor!
HIPP HIPP HURRA för honom idag! 


Men nu blir det till att gå ut i solen och njuta av de solskensstrålar som infunnit sig, innan det är dags att bege sig av mot dagis/skola för att hämta hem de små liven. :)


Ha en fortsatt trevlig fettisdag allesammans, och ät nu inte ihjäl er på de underbara bakelser som bjuds på. :)



1 kommentarer:

jessica sa...

tack:) ja det var sugerpasta på den vita tårtan å resten marsipan:)