Blogger Layouts

fredag 10 februari 2012

12.02.10

Denna dag har jag mest varit överallt och ingenstans som det känns.
Dvs. ingen ro och ingen rast.
Plockat lite här hemma och hunnit med att baka en äppelpaj i väntan på besök av lillasyster med familj. :)
Hoppas även på att få hem mannen i mitt liv inom kort, då de tycktes ha fullt upp där i Västerås.
Men innan kvällen bör han vara hemma, annars får jag helt enkelt åka och hämta honom. :P

Var på apoteket idag för att lösa ut lite mediciner åt mig och lilleman.
Diaz har ju fått diagnos förkylningsastma, och inhalationsmedicinerna tycks inte fungera tillräckligt bra för att han ska bli helt frisk ngn gång. :(
Nu har vi fått avboka tre el fyra omgångars operations tider, och det börjar kännas smått hopplöst att få honom tillräckligt bra i förkylningen att för att få till att operera öron och polyper.
Men nu har vi då fått ännu en medicin att komplettera inhalationerna med, och hoppas på att denna nu ska göra att han blir bättre.
Med det pris vi fick betala för den så BORDE den fungera!
Läkaren informade om att till 50% borde han bli bättre.. Så det är bara att hålla tummarna för dem femtio procenten då! :)

Nu ska jag ta och svepa i mig min Latte jag gjort för att hitta värmen i dagens kyla, för att sen hämta barnen från dagis/skola och invänta gänget som komma ska innan middagslagning.

Ha en fortsatt bra Fredag mina vänner! :)

0 kommentarer: