Blogger Layouts

onsdag 8 februari 2012

12.02.08


Hade en väldigt bra förmiddag då jag vaknade helt utvilad strax innan mannens alarm gick igång.
Klev upp och tog mig en stoooor kopp kaffe för att sedan surra lite strunt med maken innan han begav sig av på jobbet.
Fick i lugn och ro klä mig och göra mig i ordning innan barnen började vakna till liv.
Gissa om det var en glad och lugn mamma som plockade och donade och var riktigt effektiv här innan dagis/skol lämning? :)

Satt hela förmiddagen och la in lite annonser på Tradera, och hoppas nu på att få lite saker såld.
Tänk vad mkt man kan rensa ur bara genom att tänka med "rensarskallen". :P
Har ju sååå otroligt med barnkläder, skor och andra div. barnartiklar som bara ligger och samlar damm.
Bättre att tjäna sig en slant på dem ist då, el vad tycker ni? :)

Eftermiddagen var snäppet värre.. Eller rättare sagt, det var den värsta eftermiddagen jag haft på otroligt lääääänge... Alla mina småttingar, och då menar jag verkligen ALLA tre var helt omöjliga från det att vi kom från dagis tills de blev nedbäddade i sina sängar.. Jag var helt slut och näst intill gråtfärdig när mannen infann sig efter en heldags arbete....
Mamma Nyman i upplösningstillstånd

Så här hemma har det inte gjorts många knop efter middagen..
Tagit mig en dusch, druckit en latte, kikat platsbanken i hopp om nya jobb att söka, haft ett givande samtal med lillasyster... Och nu blir det till att avnjuta lite blåbärspaj och vaniljsås innan läggdags! :)

Ja, det var väl min/vår dag i det stora hela!
Hoppas barnen lugnat sig och vaknar på en bättre sida imorgon. :P
Annars är det denna mamman som säger upp sig! Haha!

0 kommentarer: