Blogger Layouts

onsdag 14 december 2011

11.12.14



Igår var det då Neah första gång i ett lucia tåg, och hon gjorde succé. :)
Vår lillprinsessa fick inviga tåget genom att gå först tillsammans med en av hennes kompisar, Emma.
Mäkta imponerad av att hon memorerat nästintill alla låttexterna satt jag där med gråten i halsen.
Tänka sig att hon blivit såååå stor vår "Neah nätt"... :)

Egentligen borde jag väl inte ha åkt, då jag ska vara hemma och vila.
Men säg mig, VEM skulle medvetet kunna stanna hemma ifrån en sådan otroligt mysig tillställning där ens barn är med, och frivilligt?
Skulle för allt i världen inte missa det.. Inte ens en sådan här gång.
Tänk vad glad jag är som fick chansen att vara där när hon för första ggn tågade in med resterande lussetåg. :)

I övrigt har jag mest legat "neddrogad" av smärtstillande och vilat de senaste dagarna.
Detta har gjort att jag nu åtminstone känner att det går åt rätt håll. Smärtan finns kvar, rätt ordentligt också.... Men ändå går det inte att jämföra med hur jag hade det helgen som var.
Så nu håller jag tummarna för att återhämtningen går ännu lite fortare och att jag snart klarar mig helt utan medicin för värken. :)
Många tycks vara intresserad av hur "deformerad" jag är.. Så därför tänkte jag även dela med mig av en bild på min vackra mage. :) Så ni som är lite känslig kan väl kanske undvika att kika. :P



Det var väl allt för ikväll.
Återkommer när ngt nytt & intressant händer. ;)

0 kommentarer: