Blogger Layouts

lördag 10 december 2011

11.12.10



När är det meningen att detta ska vända?
Trodde aldrig att jag skulle bli så här dålig... 
Känner mig så otroligt dålig när jag inte ens kan vara vaken i två timmar för att bistå med det lilla jag kan, utan att skaka av smärta och knappt kunna stå på benen pga smärtyrsel. :(
Tycker rätt synd om min man som måste ta hand om allt här hemma, vilket han inte kanske är riktigt van vid.

Jag har iaf sovit liiiite bättre i natt mot föregående natt... Men smärtan är total vid varje rörelse....
Såret i sig ser värre ut idag mot igår då blåmärket bara blir större och större... Jag själv tycker även att "knölen" inte tycks minska ngt... Vilket gör mig lite nervös över att jag för alltid kommer ha en konstigt formad mage! :( 

Nu har iaf mannen tagit med sig alla våra småtroll för att lämna av tjejerna på kusinens 7 års kalas. 
Sedan kanske han och grabbarna skulle ta med sig en vän för att uppdatera lite i vårt akvarium med nya fiskar. Spännande! :)

Själv har jag intagit lite smärtstillande, och tänkte nu försöka vila tills alla kommer hem igen. 

Ha en fortsatt trevlig lördag allihopa! :)

0 kommentarer: