Blogger Layouts

fredag 9 december 2011

11.12.09



Har inte haft en allt för bra natt då jag knappt sovit ngt.
Har haft så otroligt ont i magen och snittet att jag knappt kunnat röra mig i sängen.
Pratade med Avdelningen i morse, och de ordinerade starkare smärtstillande. 
Så nu har jag då försökt mig på det, och ist får jag då på köpet ett fruktansvärt illamående. 

Har försökt vila mest hela dagen.
Sovit sedan halv nio, och vaknar med SMÄRTA! 
Får panik när jag börjar tänka att jag kanske åkte hem för tidigt iaf, då de har andra alternativ till smärtlindring där på sjukhuset. Men samtidigt, jag mådde ju så bra igår...
Vad har ändrats ifrån igår?

Ne, jag får helt enkelt inte ta ut mig...
Ta minut för minut... 
Blev väl kanske lite väl mkt uppesittande igår när man inte träffat varken barnen el mannen på två dagar.
Men de säger ju ändå att man ska vara uppe och röra sig i den mån det går...
Vet inte riktigt vart jag vill komma med detta inlägg. 
Är väl mest bara ett sätt för mig att få ned detta på "papper" för att senare kunna gå tillbaka...

Har försökt kikat lite på snittet, och jisses vad blå jag är! Jag ser helt deformerad ut då min vänstra sida består av ett ENORMT blåmärke som utgör en stooor knöl av slutet vid snittet...
Hoppas verkligen att detta kommer gå tillbaka, och se normalt ut när det är läkt.
Just idag känner jag mig nog lite nere och ser inte riktigt ngn ände på det onda... Men det ger sig väl...

Nu ska jag då åter gå till att.... ja, inte göra någonting... SOVA bort allt!
OM det nu är ngn som läst hela detta inlägg, ta det med en klackspark.. Alla har vi väl dåliga dagar. :P

1 kommentarer:

Linda sa...

Kramar och kärlek till dig!