Blogger Layouts

torsdag 8 december 2011

11.12.08

Så var jag då åter på hemmaplan efter en ganska kort men intensiv tvådagars visit på Gävle sjukhus.
Jag och älsklingen åkte ned i tisdags och vid två fick jag komma in på operation.
Tror aldrig jag varit så nervös i hela mitt liv. Men allt gick bra och de hittade en hel del som kan ha orsakat alla de smärtor jag upplevt.
Så med "paketet" bortopererat hoppas jag nu på att återhämta mig och sen må så mkt bättre än jag gjort.

Tydligen var jag en patient som återhämtade mig rätt snabbt enligt personalen på avdelningen.
Men typiskt nog har jag ju även gått och dragit på mig en inre blödning i snittet, vilket resulterar i ännu mer smärta och lite längre sjukskrivning.
Men inget ont som inte har ngt gott med sig... Eller? :)

Men jag har nu bestämt mig för att inte göra det jag alltid annars brukar göra och det är att ta ut mig genom att sätta igång med allt alldagligt "arbetet" för snabbt.
Gissar att det nog kommer bli sängläge ett tag, vilket innebär att min underbara man kommer att ha fullt upp här hemma ett tag med alla barn etc.

Men nu ska jag ta och försöka sova ngn timme innan barnen och mannen kommer hem för dagen.
Men en liten uppdatering blev det iaf. :) och mer kommer väl, om frågetecken från omvärlden finns. Annars tror jag att jag fått med det mesta som kan falla er i intresse. :)

0 kommentarer: