Blogger Layouts

tisdag 10 maj 2011

11.05.10

Sitter här i lugnet och doppar mina ballerina kladdkakor i mjölk och njuter. :)
Har precis kommit ur duschen efter 20 minuter i solariumet...
Tänk vad jag har saknat att sola! Helt underbart att bara lägga sig ned, slappna av, bra musik i lurarna och bara göra INGENTING! Verkligen terapi för en rastlös själ som mig! :)

I övrigt försöker jag och familjen att ta vara på varje liten sekund solsken tillsammans...
Har idag passat på att rensa lite i mitt jordgubbs/smultronland, ordnat med rosenbusken och klippt lite här och där med min bästa vän secatören. ;)
Hann med nästan allt, och nu ska bara planteras ngt riktigt fint i våra tomma rabatter.. Ska bara komma på vad...
Ngn som kanske är kunnig inom detta och har några tips på vad jag kan sätta är ni hjärtligt välkomna att lämna en kommentar el två! :) Gärna ngt lättskött, då jag inte är allt för känd för mina gröna fingrar. Haha!

Snart inväntas besök av fröken Swegdal som ska prova en av mina ziperalls...
De måste nämligen haft väldigt bråttom då de packade mina då jag fått dubbelt upp av allt! :P
Så ist för att skicka tillbaka dem, och påkosta frakten så kanske ngn är intresserad av att slippa den lååånga väntetiden och köpa av mig ist? Så slipper jag skicka tillbaka dem. :) Har en Rosa och en Svart i strl M som ligger och väntar här hemma! :)

Nu ska jag försöka hinna med min underbara spikmatta innan besök och klädprovning...

1 kommentarer:

Freddan sa...

Härligt med positiv energi! Lovelyyyyyy!!! <3