Blogger Layouts

fredag 1 april 2011

11.04.01

Ja, kaos skulle man kunna summera de senaste veckorna i mitt liv med.
Det har hänt väldigt mkt på kort tid, och detta har resulterat i icke bloggande.
Vilket i sin tur kanske för den delen är bra för er läsare, som annars hade drabbats av ngt mkt värre. :P
Mkt frustration inom mig som jag fått utlopp för på ett eller annat vis.
Många sårade, men tyvärr ett onödigt ont... Bara hoppas på att det är som de säger: "Inget ont som för ngt gott med sig"... :)
Kryptiskt jag vet, men orkar verkligen inte gå in på allt som hänt och vet inte heller om jag är villig att dela med mig av allt till alla...

Krille har börjat spela i ett band, och detta har visat sig till det positiva för oss alla. :)
Nytt folk i vårt liv, lite extra pengar vid spelningar och lite variation i vardagens rutiner är ngt jag verkligen varit i behov av. Och självklart har ju Krille fått börja med ngt som han alltid så länge jag känt honom viljat göra, vilket jag tycker är oerhört roligt!

För övrigt så rullar allt på i en himla fart här hemma.
Hinner knappt sitta ned mellan varven, och det är väl därför jag kanske inte prioriterat bloggen de få gånger jag har tid över. :P

Vill bara säga att jag är så otroligt tacksam över mina nära och kära... Under perioder som dessa i mitt liv vore jag ingenting utan er... ♥

Nu ska jag återgå till familjen och vårat kommande besök! :)
Lillebror och flickvän kommer och förgyller vår kväll...  Kul kul!

Så ha en fortsatt bra dag allihopa, och trevlig helg på er!

1 kommentarer:

Märy sa...

Heej :) Längesen ja va hänne inne å läste! Kanske ska börja skriva i min blogg ja mä när vi har komme till Flästa ;) En junta läre ha snart mä! Kraam!