Blogger Layouts

söndag 13 mars 2011

11.03.13


Dagen har spenderats i kalasens tecken!
Tjejerna har tillbringat heeeela söndagseftermiddagen på barnkalas. :)
Först var vi till Bns på Elsas 5 års kalas, och sen åter tillbaka till Arbrå på Novas 4 års kalas...
Gissa om vi har haft vår eftermiddag gjord vad kommer till aktiviteter? :P
Neah och Tillie har verkligen haft otroligt roligt! Tack snälla Lina och Simone för inbjudningarna! :)
Väl hemma blev det snabb utfodring av barn och sen bums isäng... Behöver jag ens nämna att de somnade ovaggade?!
Så i denna familj blev det tidig kväll, vilket innebär mer egentid för mig.. :P
Det kan vara otroligt skönt det också ibland!

Blir spelning av bingolotto och sen en lååååång varm dusch! :)
Hoppas på miljonvinst ikväll, men nöjer mig även med en liten slant...
Så håll tummarna för mig vettja!

Dagarna rullar iväg, och snart hade vi då tänkt att bege oss av upp mot de jämtländska skogarna för att hälsa mosters lill hjärta välkommen till världen! :)
Men först får vi se vad denna månads ekonomi säger... Hoppas hoppas att det går vägen!
Känner en liten naggande hemlängtan som förmodligen måste stillas relativt snart för att inte bli ohanterlig! :P

Morgondagen bjuder på återbesök hos frisören då lite korrigeringar ska göras... Och det ser jag verkligen fram emot! :) Ännu lite mera ompyssling på schemat alltså. :P

Sedan börjar mina nerver hopa sig inför tisdagen då jag ska infinna mig hos min doktor inför ev. kommande operation... Bara att ta tjuren vid hornen och ställa alla de tiotusenkronors frågorna jag har... För att bara hoppas att jag får ett datum inom kort för operation och att det blir till det allra bästa möjliga...
Hoppas så att detta är det rätta valet, så att det inte blir nå efterkomplikationer.... Nervös minst sagt...

1 kommentarer:

Hanna sa...

Ville bara kika in och tala om att ni är saknade! <3