Blogger Layouts

tisdag 8 mars 2011

11.03.08


♥♥♥JAG HAR BLIVIT MOSTER ♥♥♥
Denna underbara lilla varelse har ännu inte fått ngt namn ännu, men anlände 07.09, vägde 3110g och mätte 49 cm...
En helt bedårande, välskapt liten flicka med andra ord!
GRATTIS GRATTIS Jessie och Petter till dottern! Det här har ni gjort kanon bra! ♥


Oj så jag längtar tills vi får snusa bebis på riktigt... Men så fort vi får infinner vi oss! ♥


Ska ta och gå igenom alla bebiskläder nu och försöka få med mig så mkt som möjligt...
Sen ska här köpas presenter också såklart! Åhhh så roligt! Känns nästan som om det vore vi som fått tillökning igen! Lustigt hur det kan bli. :)

I övrigt så har jag då även unnat mig en hel förmiddags lyx uppe på MiniSpa i Vallsta! :)
Och det var heeeeelt underbart i vanligt ordning!
Dock blev jag kanske lite ljusare än jag tänkt mig, men förhoppningsvis vänjer jag mig. Om inte så får jag helt enkelt ta och tona ner det "blonda" lite nästa gång.. Men fram till dess är det bara att vänja sig vid tanken som "blondin"... ;) Hehe! Får se om det stämmer nu då det där med att blondiner har så mkt roligare än brunetter... :P


Men nu väntar sängen och kanske ev en kopp te innan dess..
Tidig morgon innebär (relativt) tidig kväll i detta hus. ;)

0 kommentarer: