Blogger Layouts

tisdag 8 mars 2011

11.03.08



Sitter här och har nästan fjärilar i magen just för stunden! :D
Vaknade runt sex i morse och när jag kikade mobilen såg jag att ett mms anlänt runt 03:45...
Från världens underbaraste lillasyster som informerade om att mosters lilla hjärta äntligen bestämt sig för att inom kort anlända! <3
Herregud, jag kan inte bärga mig.... Jag har ju längtat såååå otroligt länge efter att få se lill bebisen!
Tänka sig att även lillasyster ska bli mamma!!!

Oj oj oj så tiden bara springer iväg... Tyckte inte det var allt för länge sedan vi satt i garderoben och viskade hemligheter till varandra (Jag & Jessie) hemma hos pappa... :P
Jag var alltid stygg och fick gå upp på rummet.. Efter kom Jessie för hon tyckte så synd om mig som varit stygg och inte fick fortsätta leken.. Så hon sympati satt inne på sitt rum lilla vännen... ;) Men åh så roligt vi hade.. Haha!

Snart, ja snart sitter hon där med ett eget litet knyte! Underbart! :D
Mina småtroll ska få en kusin, och de längtar nog minst lika mkt som mamma..
Neah ville åka upp NU så hon kunde få hålla Jessies bebis sa hon precis! :D
Så nu hoppas vi det går bra, och håller våra tummar för att vi i slutet på denna månad själv får beskåda det nya underverket i familjen! <3

Själv ska jag snart köra barn på dagis och sen bege mig till frisören! :)
Så bli såååå otroligt skönt att få bli lite ompysslad för en gångs skull.
Håll tummarna för mig att det blir som jag tänkt mig.. Haha!
Faktiskt så litar jag på Josse, och vet att jag kommer bli supernöjd som alltid... :P

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa! :D

0 kommentarer: