Blogger Layouts

torsdag 17 februari 2011

11.02.17

Har fått höra att det inte går att kommentera mina blogg inlägg så jag läre väl be om ursäkt för min spydiga kommentar i förra inlägget om att ingen någonsin skriver. :P

Har försökt mig på inställningarna, så nu hoppas jag att det ska fungera igen. :)

Dagen har bestått av vaccinering av Diaz (RS vaccinet), en snabb kopp kaffe hos min kära svägerska, besök av Simone med barn, klippning av Tim, färgning av Simone, matlagning och läggning av barn... Herregud! Fullt upp, men åh så kul med besök! :)
Tack Simone för att ni förgyllde vår eftermiddag/kväll! :)
Dagarna flyter som in i varandra och den ena dagen känns precis som den andra.
Har fallit lite in i dimmans töcken och går på rutin här hemma.. Samma saker som görs, dag ut och dag in.. Skulle vilja ha lite spänning i mitt liv... Lite fart och fläkt! Och då menar jag inte, städa eller springa efter barn! :P Ne, utan ngt roligt! :)
Skulle vilja våga mig ut på långpromenader under kvällarna när barnen lagt sig..
Ni vet, en riktig powerwalk med världens bästa musik i lurarna och bara gå.... gå och gå och gå!!! Underbart! Och vore det inte för att jag är så rädd för vad som SKULLE kunna hända när man vandrar där i mörkret själv så hade jag begett mig ut för lääääänge sedan! Men hur kan det komma sig att man blivit så feg?!?!?

Skulle även ha börjat sola igen! Så är det ngn som går och solar om kvällarna här på byn får ni gärna höra av er och dra med er mig! ;)

I övrigt så rullar allt på som vanligt...
Morgondagen innebär barnbidrag, vilket i sin tur innebär storhandling då det är tomt här hemma!! Tror aldrig jag varit med om en sådan lång och fattig månad! Men nu jäsiken ska här handlas!! :P Jippi!!! Willys, här kommer vi! :)
Tänk att man kan bli så glad av att handla lite mat.. Hur kan det komma sig?! Är det ngt sjukligt med den känslan?! :P Eller finns det andra som känner likadant??;)

Ska nog även ta och besöka Hälsocentralen med lilla Tillie då hennes tå absolut inte vill bli nå bättre, och jag inte längre tänker hålla på så här med omläggningar och omplåstringar då det inte vill läka.. Så nu ska vi kräva en tid och förhoppningsvis lite penicillin så det börjar läka ngn gång!! Därmed basta.. Hoppas vi får en snäll och förstående läkare.. För annars vette tusan vad jag gör! :P

Nu ska jag ta och göra i ordning en stor skål med varm nyponsoppa, mandelbiskvier och gammaldags vaniljglass och sen blir det sängen! :)

Hinner jag, skriver jag i morgon! :) Om jag nu tar mig hem ifrån Willys ngn gång. ;)

2 kommentarer:

Fredrika sa...

Jag älskar också att handla! Det bästa jag vet! Tyvärr :( Det känns avstressande att handla.. Inget bra med andra ord.

jessica sa...

hittade din blogg och tänker bara berömma dig och tala om att jag tycker du är en stark kvinna , du är en underbar mamma till dina barn fast du är lite irreterad .

Egen tid behöver man för att hålla ihop familen , dels för att orka mm

Hoppas allt är bra annars med er och barnen