Blogger Layouts

lördag 12 februari 2011

11.02.12

Känns som att idag är en bättre dag än gårdagen...

Har haft en heldag i Bollnäs hos min underbara svägerska med familj!
Det var otroligt värt att få komma ut ur huset en stund. Vi har ju ändå suttit relativt isolerade här hemma nu under senaste veckan pga diverse sjukdom.

Blev bjuden på världens godaste mat, nämligen min favorit... Spaghetti med baconsås.. :)
Finns ingen som gör sådan god baconsås som Emma. ;)

Tack snälla Emma m. familj för en välbehövlig paus ifrån hemmet! :)
Fick till och med en paus då hon skickade mig och gubben själva på affären för att inhandla till middag. Bara det var skönt! :)

Allt känns lite ljusare idag, och glad är jag för det! :)

Nu har Tillie lagt sig för kvällen, Neah avnjuter sitt lördagsgodis framför "Bolibompa",Diaz sover i sin babysitter och snart tror jag vi gör tidig kväll jag och gubben med lite mys framför tv:n.... Skönt! :)

Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa!


0 kommentarer: