Blogger Layouts

tisdag 26 januari 2010

10.01.26

Dagen har bestått av lämning/hämtning av dotter på dagis, städning, sortering av räkningar (mindre kul kanske) och sist men inte minst lite kvalitetstid med min goa vän Linda. :)
Jag och Linda brukar ha våra "Te kvällar" med goda skorpor och lite skitsnack varvat m. dokumentärer på Tv4 fakta. :P Tycka vad man vill, men åh så trevligt vi har det! :)

Ikväll bestod vårt intag av mindre nyttiga saker, men OOOOOOOJ så gott... Med andra ord svullande av Ben&Jerrys (Half Baked)... :P Ren lyx att få unna sig ngt så smaskigt emellanåt! ;)
Haft en otroligt mysig kväll, och det läre göras om lite oftare tycker jag!
Kul att få "tjejkvällar" mellan alla vardagliga sysslor... :D


Är ju egentligen inget synd om mig då jag har flera "tjejgäng" att varva mellan... :P
Först "Juntorna" med Malin och Maria (som jag träffade igår) bla, och sen då lilla Linda....
Kan det bli bättre, med de flickor man har att omge sig med?! :)
Tack för att ni gör min vardag! <3

Fick även beställningen på Neahs presenter idag... :) Skönt att slippa oroa sig för att inte hinna hämta ut dem innan födelsedagen... Nu återstår bara tårtdekorationerna samt den nya bilbarnstolen som min underbara farmor och farfar bistod med tack vare Neahs födelsedagspeng som hon fick av dem! Ni är guld värda! <3

Men nu väntar sängen, och kanske lite kikande på Harry Potter... :P
Rätt bra film att somna till så här på nattkvisten! Hoppas på lite sällskap av älsklingen min så småningom också...

Kanske att det blir öppna förskolan m. flickorna mina i morgon.. Får se om vi orkar ta oss upp i tid, el om vi bestämmer oss för att bara stanna hemma och mysa... Nåja, det återstår att se. :)

0 kommentarer: