Blogger Layouts

lördag 23 januari 2010

10.01.23

Vaknade i morse med sådan otrolig smärta i nacken igen!

Nu ger jag upp... Som många sagt (som träffat mig under dagen), fortsätter det så här under resten av helgen måste jag ringa HC el en kiropraktor under måndag morgon för att få ngn bukt med det hela. Nackspärr i 1 vecka tar verkligen knäcken på en.. Belive me! :S
Men inte har jag vilat och slöat för det inte... :P
Under dagens lopp har vi hunnit haft besök av svägerskan med två av deras barn, samt "C" med hennes kära dotter... :) Ungarna har härjat här hemma från morgon till kväll.. ;)


Har även hunnit med att baka en Mazarinkaka till Neahs kalas. :)

Kikade runt lite på tradera under gårdagskvällen och självklart en hel del andra sidor (barnsidor) för att leta lite presenter åt vår goding! :) Och tänka sig, har nu hittat allt och behöver med andra ord inte ens ge mig ut i några affärer för att trängas i köer! Internet är väl helt underbart ibland. :)

Blev bland annat en Hello Kitty ryggsäck (till dagis), Hello Kitty halsband, Städvagn, en fräck liten nattlampa och några småprylar till.. :) Gissa om hon kommer bli lycklig! Hoppas bara att allt kommer fram i tid till födelsedagen!






Men nu så ska jag nog ta och göra mig lite te och rostade mackor med vita bönor på! :)
Oj oj oj så gott... :) Sen hoppas jag på lite film och mys med gubben innan läggdags!
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll allihopa, för det ska jag ha! :D




0 kommentarer: