Blogger Layouts

fredag 22 januari 2010

10.01.22

Så har jag då suttit och kikat runt på Tradera efter tårtdekoration till Neahs tårtor. Äntligen har jag hittat det jag letat efter (nästan iaf)... Blev inte riktigt de färger jag tänkt ifrån en början! :) Men nog ska vår prinsessa bli nöjd ändå. :) Eller vad tror ni?

Nacken känns mkt bättre idag, och det är bara att hoppas på att det håller i sig. :)
Kvällen bjuder vad jag vet av, inte på några spännande händelser.. Blir en lugn fredagskväll här hemma.
Kanske att jag sätter mig och letar reda på ngt riktigt gott att baka till veckan förutom vetebröd. :) Ska även fortsätta jakten på födelsedagspresenter.... Önska mig lycka till i cyberspace alla webshops. :D

Åh, kanske man skulle försöka hinna på affären för att införskaffa sig en Ben&Jerrys? :)
Från en början tänkte jag absolut inte prova sådan dyr glass för att senare bli beroende av den... Men så provade jag en gång och nu ngn månad senare är jag totalt besatt! :D Åh, finns inget bättre att PMS:a till än Ben&Jerrys.... Mums! :D

1 kommentarer:

Therése sa...

Åhh, Ben & Jerrys glass är såå god=)
Haha ja, inspirationen fanns där från början iaf. Men sen gick det utför. Men det blev faktiskt himlans gott. Haha ja, du får nog komma förbi imorgon om du ska hinna smaka lite;) Men du är så välkommen så=)
Kul att du har börjat skrivit lite mer=) Kramar