Blogger Layouts

torsdag 21 januari 2010

10.01.21

Vaknade vid 4 i morse av en hungrig Tillie, men hur jag är försökte tog jag mig inte upp ur sängen.
Det visade sig att min nackspärr blivit mkt värre. :(
Fick till slut väcka gubben, som lite smått förvirrad från början inte riktigt förstod vad mitt problem var. ;) Men vi löste det rätt bra ändå, teamwork sådär på morgonkvisten... Haha!

Har då spenderat dagen mestadels i morgonrock tillsammans m. vetekudden och alvedon... Sen har då även älsklingen min varit så underbar och masserat m. liniment av och till.. Vilket förmodligen börjat göra susen, för nu känns det ändå relativt bättre, om än fortf ont... Får se hur det känns i morgon.... Hoppas på avsevärd förbättring, för usch vad jobbigt att vara så handikappad som man blir av denna åkomma. :P

Haft Malin på besök en sväng idag också. Blev åtskilliga koppar kaffe och lite "skitsnack"... :) Trevligt som tusan... Inte allt för ofta vi hinner träffas så lång stund som idag, då hon jobbar mest hela tiden... Hon är värd en guldstjärna som hon kämpar stumpan min! :D

Även fast man är någotlunda handikappad här hemma så har jag iaf fått till att påbörja födelsedagsbak inför Neahs kalas. :) Blidde kärleksmums/Moccarutor för hela slanten och ni ska tro att Neah var stormförtjust när hon fick slicka slevar m. mumsig chokladsmet! ;)




Har funderat mkt på ett samtal jag hade häromdagen...
Är fortfarande så otroligt besviken på uppfattningen denne har om mig och Krille, och kan för allt i världen inte förstå hur man bara tycker sig ha rätt att uttrycka sig på ett sådan klumpigt vis... Det gjorde mig otroligt ledsen, och förmodligen är det inget jag kommer kunna släppa på väldigt länge...
Än så länge skymtar ingen ursäkt runt hörnet, vilket jag misstänker att jag heller aldrig kommer få...
Oavsett om man har rätt att tycka och tänka (vara orolig) som man vill, så bör man ändå passa sin vassa tunga i mån om andras känslor...

Ne, nu ska här inhandlas lite födelsedagspresenter och tårtgarnering till Neahs Hello Kitty tårta som hon önskat, lill sessan vår! ♥

0 kommentarer: