Blogger Layouts

tisdag 19 januari 2010

10.01.19

Dags för uppdatering...

Sandra och Märy bjöd till fest i lördags. :)
Jag, Malin, Simone och Maria gick hemifrån mig tillsammans genom skogen för kalas på "ön".. :)
Och nog var det kalas alltid... Dansade och pratade hela natten lång, och kom nog inte hem förrän en 3-4 på morgonen! :)
Kan vara trevligt att komma ut ibland för att träffa lite folk och ha kul! :)
Första ggn jag någonsin varit "ut" sen jag flyttade hit, och det med nästan alla tjejkompisar samlade på ett och samma ställe, dvs på samma ställe som mig. :) Det var verkligen skoj! :)

Efter en ganska omtumlande helg har jag då iaf vaknat upp idag m. en ordentlig nackspärr, och det efter att ha fått en helt underbar massage av gubben min igår.. :D
De tyckte att jag såg lite förnäm ut på dagis i morse när jag lämnade Neah...Haha! :P
Äsch, det går väl över.. Får väl kanske tigga till mig ännu en massage i medicinskt syfte senare ikväll igen. ;)

Idag har jag inte tänkt göra ngt vettigt här hemma.. Bara ta det lugnt och mysa på.. :)

Senare blir det planering inför storbak då Neah snart fyller 3 år. :)
Några förslag på gott att bjuda på, förutom Tårta nu då? Känns som att man bakar samma kakor och bullar vareviga gång ngn av de små fyller år. :)Kom gärna m. ngt gott inspirerande recept...

Nu ska här avnjutas en kopp kaffe och självklart morgontidningen innan minstingen vaknar från morgontuppluren. :)

1 kommentarer:

Lillasyster sa...

Härligt att höra att du fick dig en härlig utgång i lördags! :) Kul att ni har skoj tjejer! :D
Faaasiken vilken fin blogg du har fått till också! Visst är det mkt roligare att skriva och uppdatera när man är nöjd med sin egna design?
Hoppas allt är bra systeryster!
Kram & Kärlek!