Blogger Layouts

lördag 30 januari 2010

10.01.30

Så har då ännu en dag passerat. En dag av massor av fika och ofantligt massa bus! :)
Haft 3 års kalas för vår lilla prinsessa idag, då hon fyller år i morgon...
Många inbjudna, men allt för få som infann sig pga sjukdom etc tyvärr. :( Men blir å andra sidan ett antal extra fikaträffar under kommande veckan kan tänkas... :D

Neah har verkligen haft myror i brallan heeeela långa dagen, och vaknade första ggn kl 1 i natt... Somnade inte om förrän kl 4 för att sen härja hela långa förmiddagen innan hennes kalas så äntligen kunde ta sin början! :) Av alla som var inbjudna kom 2 (!) st... Haha!
Så det blev ett rätt manfattigt kalas.. Men oj så kul de hade ändå! :)

Blev en inhandling av pizza på den lokala pizzerian efter all fika tillsammans med min kära väninna Christina och hennes dotter... :) Riktigt skönt att slippa laga middag efter en sådan lång och intensiv dag. :)

De begav sig av hemåt för ca 30 min sedan, och tro det el ej.. Heeeeela familjen sover... Förutom jag! :)
Sitter här i min ensamhet m. ett glas fanta och njuter av tystnaden med lite värmeljus och såklart datorn. :)

Ska nog lämna in handduken jag också inom kort då de blivit lite med sömn här de två senaste dygnen pga förkyld Tillie och sen Neah med sitt ickebefintliga sömnbehov...

Tänka sig, 3 år sedan i morgon som vi låg på BB överlyckliga för att äntligen få hålla lilla Neah i sin famn... Tiden går så ruskigt fort, och snart sitter man här med hormonella tonåringar.. :D
De kan verkligen driva en till vansinne de små liven, men guuud så man älskar dem! Ingen vet vad riktig kärlek är förrän de sitter med sitt barn...Sitt eget kött och blod i famn för första ggn.

Blir förmodligen ännu några fikagäster i morgon som kommer för att gratulera Neah.. :)
Tur att det blev tårta kvar, och en herrans massa fikabröd! :)
Bara att ladda om batterierna och försöka ta sig upp i rimlig tid i morgon då...:D

Tänker försöka mig på att lägga in några kort här på bloggen ifrån kalaset när jag fått in dem på datorn. :) Men orken fanns bara inte ikväll.. Men den som väntar på ngt gott! :)

0 kommentarer: