Blogger Layouts

tisdag 12 januari 2010

10.01.12

Nytt år och nya tag! :)

För erkänn att ni nu blev chockad över att jag först och främst har uppdaterat min blogg, och d e s s u t o m ändrat layout till en faktiskt helt funktionell sådan! :)

Har kommit underfund med att jag nog tappat ork/intresse med bloggen pga att jag aldrig riktigt fått till den som jag vill "utseende" mässigt.
Men nu känns det genast mkt bättre, och jag ska försöka skärpa mig och hädanefter uppdatera lite bättre. ;)

Jul och Nyår försvann lika snabbt som de kom! :)
Julafton firades här hemma m. svåger + familj.
En lugn och skön jul, precis som jag önskat mig. :)

Nyårsafton spenderades uppe i Jämtland tillsammans med GUBBEN (och tjejerna), min underbara lillasyster, hennes karl samt deras vildskinn till hundvalp, i farmor och farfars stuga!
Hade sååååå otroligt roligt och mysigt m. alla sällskapsspel etc.
Även där en luuuuugn och skön nyår, precis som planerat! :)

Nu har vi då återgått till vardagen och det känns på sätt och vis skönt, då rutinerna sakta men säkert infinner sig igen... Och tro det el ej, rutiner kan vara ganska behändigt ibland. :)

Ne, gott folk nu måste jag knoppa i säng... Ska upp realtivt tidigt med Neah på dagis i morgon, och sen blir det nog till att träffa "S" med son på en fika tror jag. :)

Bättre och mer innehållsrik information kommer inom kort! :)

Godnatt allihopa!

0 kommentarer: