Blogger Layouts

tisdag 12 maj 2009

Tvärläge

Neah Nyman Maj -09Ja, tvärläge är vad det kommer till allt just för stunden.

Haft många motgångar de senaste veckorna, men som tur är har jag ju min underbara familj och mina helt otroliga vänner att få stöd och kraft ifrån. Tack snälla ni för att ni alltid finns här när än jag behöver er! :)

Har tagit tag i saker och ting och insett att allt inte faktiskt går som man vill jämt oavsett hur mkt man kämpar för det och ändå gått med på att jag denna ggn får ge upp för att ta tag i det en senare gång... Man kan inte klara allt jämt. Så nu är det dags att rycka upp sig och uppdatera lite här, då jag fått kritik för att jag skriver allt för sällan. :P

Vad kommer till det egentliga tvärläget så fick jag beskedet igår att även denna bebis har en konstig position i magen. Nämligen tvärläge... Så som jag förstått det så har den lill* kilat fast sig med huvudet under ena sidans revben för att sedan ligga lite på tvären... Och som det låter så kan de inte heller vända snutten då det är för trångt där inne alla redan. :S Så till 90% chans så blir det väl ännu ett kejsarsnitt... Tänka sig att mina småttingar ska vara så på tvären vad kommer till att envisas om att inte vända sig som alla andra.. :P Men på ngt sätt måste man ju passa på att utmärka sig! Haha!

Magen i V.15









Magen i V.27




Har under dagen iaf fått lite gjort här m. faktasökande inför sista slutuppsatsen (som jag vet att jag sagt att jag för länge sedan skulle slutföra, men inte fått till att göra ännu)... Städat undan lite här hemma, vilat för att sedan aktivera Neah en sista stund hos en väninna m. jämnårig dotter på en fika i solskenet... :D I övrigt har vi bara myst på hela e.middagen och nu hoppas vi på att dagarna ska gå lite snabbare så vi får hem vår kära pappa/sambo mkt snart,.. Han befinner sig nämligen åter igen i Sthlm på jobb...

Vad kommer till läkarbesöket jag var på sist jag skrev så kunde han inget göra för mig då jag enligt hans tester inte lider av ngn depression (?) och därför är jag nu offentligt arbetslös... Ngn som kanske har ett jobb att erbjuda en höggravid hormonkossa?! ;)

Ska försöka mig på att lägga in ett och annat kort här nu (oredigerade)... :)
Sen blire duschning för min del så fort lill skruttan somnat för kvällen! :)

Tack och hej så länge!

6 kommentarer:

Kevin sa...

Nja, alltså det bästa är väl om alla kvinnor till hormonbomber stannar hemma från jobb. De tänder ju till på alla fyra så jävla lätt!:P haha

Camilla sa...

Tror att det blir en pojk denna gång ja :) hehe. Inte långt kvar nu..

Camilla sa...

Ja man känner ju så mot slutet. :) hehe. Känns långt till oktober också just nu, men samtidigt känns det som att tiden går jätte fort. :) Haha. Det går bra, man har fått en liten försmak nu på hur det var med magen :) och värre blir det väll om man tänker storleksmässigt. :p Vilken vecka är du i nu då? Kram.

simone sa...

ja vännen vi får stötta varann. har inte kännts så här mycket förr e, värre nu på nå vis.. usch jävla skit...
gullig mage du har;)
inte såå långt kvar nu juu:)
kramar på er!

Therese sa...

Haha ja. Det skulle jag ju kunna ;) Det är faktiskt rätt kul, fast å andra sidan har jag ju inte hållt på så länge, haha!
Är allt bra annars då? =)

Linda sa...

Vilken fin mage :)