Blogger Layouts

tisdag 14 april 2009

Supernöjd

Oj vad denna helg gått fort...
Begav oss av mot de jämtländska fjällen under torsdags eftermiddagen m. humöret på topp. :)
Neah fick i sig åksjuketabletten utan problem och allt verkade kanon, tills hon strax innan vi nådde vårt mål kräkte ned hela sig själv och bilbarnstolen. :( Så mkt för att bli kvitt åksjukan... Men som tur var höll hon sig nääästan hela vägen iaf. :P


Har iaf haft en kanon helg tillsammans m. familj och vänner. :)
Hunnit med så mkt mer än jag trodde ifrån en början att vi skulle göra.

Fredag innebar mys m. Jenny m. karl och bebis... Oj vilken sötnos de fått till! <3 Efter det begav vi oss av till farmor och farfars stuga för mys ute på isen hela långa dagen tillsammans m. nära och kära... :)
Lördagen åt vi påskmiddag i Mattmar tillsammans m. lillasyster + karl, lillebror och mamma + släktingar ifrån Irland. :)
Söndag blev det fortsatt mys m. lillasyster och sen middag hos farfar och farmor i Kall för att sen ta oss en snabb visit i Hallen på vägen hem för lite struntprat m. pappa och mys m. småsyskonen... :D
Och tro det el ej, Neah sov heeeela långa vägen hem... Guuud så skönt att slippa åksjuka barn... :)

Gårdagen innebar sängläge framför en hel del filmer m. gubben och Neah... Urmys då vi var helt slutkörda allihopa efter en givande men intensiv helg! :)

I dag har jag även varit till Barnmorskan för koll.. Allt såg kanon ut, och enligt vågen har jag redan gått upp över 9 kg sedan inskrivning! Oj oj oj, vart ska detta sluta? :P I övrigt såg allt kanon ut, och vi går nu in i V. 25... :) Nu börjar här gå undan, och innan man vet ordet av det så sitter man här med en underbar liten knodd till... Oj så jag längtar nu! :D

Vill innan jag avslutar mitt inlägg för idag även passa på att gratulera världens bästa lillasyster på födelsedagen! <3 Önskar jag hade kunnat stanna för att fira dig på din dag gumman.. Men du ska veta att jag tänker på dig och hoppas du fått många fina presenter och gott fika! :D Mängder av kramar till dig!

Och med detta avslutar jag min uppdatering för denna gång! :)

2 kommentarer:

Linda sa...

De är inte så länge kvar :) Fan va spännande... Vet ni vad det är för kön? Kram

Lillasyster sa...

Tack min älskade syster för din grattishälsning här :-) Och tack ännu en gång (är det tredje gången nu?) för blommorna med blombudet, din lilla toka! ;-)
Hoppas att vi snart ses igen, så vi får kramas och mysa tillsammans igen.
Saknar er redan ska du veta!
Måånga kramar!