Blogger Layouts

lördag 18 april 2009

Mys Fredag

Ja, man kan verkligen säga att vi hade en riktig mysfredag här ifrån morgon till kväll igår. :)
Började dagen med filmkik i sängen m. Neah för att sen få besök av Fia och Mario. Tog oss en promenad och köpte oss en varsin glass i vårsolen. :) Synd bara att blåsten infann sig på vägen hem... Men härligt var det ändå!

Blev även en fika m. besöket samt grannar och gubben... :)
Och älsklingen min överraskade med tre otroligt vackra rosor... Ett kort på varje ros för saker han älskar mig för, gud vad uppskattad man känner sig sådana ggr. ;) Hade gråten i halsen när jag tog emot dem, och kände näst intill en liten nyförälskelse i luften... Haha! :D

När alla begett sig hemåt tog jag och Neah oss en tupplur för att väckas av de andra två små charmtrollen som kommit för att spendera helgen här... :)
Inväntade svåger m. familj och sen begav vi oss allihopa iväg på den lokala pizzerian för ett restaurang besök tillsammans... Riktigt mysigt! :)

Efter det blev det en shoppingrunda på ICA och ännu en fika innan de åter igen begav sig av hemåt framåt kvällskvisten...
Och efter det ska ni veta att fröken Karlsson var helt slut och stupade i säng strax efter barnen... ;)

Har även innan detta hunnit med ett besök på förlossningen då jag haft så otroligt ont i magen i 3 dagar, men krampliknande sammandragningar. Misstänkte en kraftig magkatarr, men barnmorskan ville inte chansa och skickade mig till Hudiksvall. Efter mkt om och men skickade de hem mig (utan medicin som jag blivit lovad OM magkatarr) och påstod att de trodde det var vanliga magproblem då bebisen inte tycktes vara på väg ut iaf.
Otroligt nöjd över att den har planer på att stanna ett tag till, men besviken över att inte få ngn hjälp för smärtorna. Så det är väl tyvärr bara att vänta ut dem om de kommer tillbaka. :(

Oj så jag skriver... Men nu ska här göras i ordning lite frukost åt alla barnen och sen skynda ut i solen! :)

Ha en fortsatt trevlig dag allesammans!

2 kommentarer:

Kevin sa...

Tjenare syster! Lät som ni hade en trevlig fredag:) Jag var på HC i hallen i torsdags och träffade läkaren, Chong! :/ Hmm,ja vet inte vad man ska säga om den saken. Hann knappt berätta för henne hur jag mådde, så sa hon att de va magkatarr. Fick någe medicin jag ska äta i 2 veckor. Så var upp på apoteket och plockade ut det igår. Den ska tydligen vara bra och receptfri! Jag har börjat må bra i magen sen jag började käka dom, har bara gjort det i 3 dagar än men:P hehe! Du får hälsa gubben och så får ni ha det så bra så hörs vi! Förresten, kul att träffa er!:) Therése hälsar! Kram

Anonym sa...

SÄRSKRIVNING!! =)
Puss i pannan!