Blogger Layouts

onsdag 18 mars 2009

Nyheter

Tänkte i detta inlägg göra en nyhet offentlig för dem som inte redan gissat sig till det, el fått höra det på andra håll.
Jag och gubben väntar tillökning i sommar, Neah ska bli storasyster! :) Och det känns verkligen kanon...
Har varit lite försiktigare denna ggn med att prata allt för mkt bland folk man inte känner riktigt... Kanske av rädsla att ngt ska gå fel, då man gått igenom detta en gång tidigare och har lite mer rädsla och vetskap denna ggn?
Men den 5 Augusti har vi fått beräknat datum, och vi har nu gått halva tiden... Dags att dela med sig av glädjen! :D

Kalaset i helgen då.. Neah hade så roligt hos sin kära lek kompis och det hade även hennes kära mamma, moi framför den godaste tårtan någonsin och trevligt sällskap! :) Men lite halvt senil som man är så glömde jag tyvärr att ta kort... Så några sådana blir det tyvärr inga. :(
Nova fick jätte fina presenter och de lekte allihopa så glatt tillsammans under tiden som vi mammor fick tjattra ifred. :P


Denna vecka begav sig även gubben min sig iväg till Sthlm för att åter igen återgå till vardagen efter lite jobb och så här på hemmaplan... Usch och fy vad tungt och tråkigt det varit utan honom, och vad veckan gått sakta.. Men i morgon, äntligen kommer han hem! :D Längtar så otroligt mkt, vilket jag vet att även Neah gör som gått och pratat och tjatat om pappa heeeeela långa veckan! :)

Eftermiddagen idag har iaf spenderats tillsammans m. Simone och Nova... Tog oss en liten promenad m. sessorna i vagnen i vårvädret! :) Underbart tills solen gick i moln och kylan smög sig på... Åt lite glass tillsammans och blev även bjudna på middag... Pasta m. ostsås och knaperstekt bacon! :) Mums!

Sen har det bara blivit bad och lite tittande på Teletubbies i sängen innan lillskruttan skulle sova för kvällen... :)
Så här sitter jag nu och funderar på om jag själv ska ta mig ett långt varmt bad för lite avslappnings skull innan läggdags...


Morgondagen innebär utvecklings samtal på dagis, och sen baaaaara mysa m. gubben! :)

Ha det gott allihopa! :)

4 kommentarer:

Linda sa...

Grattis! Va kul:) Klart att vi ska träffas när ni kommer till stan:) Har du mitt nr? Kram

Linda sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Åh, vad fränt;) De 5 augusti är jag född, dock för snart 20 år sedan (vad gammalt det lät:P) Ungen kan inte annat än bli frän;D

Anonym sa...

Och du förstår inte hur glad jag är som ska bli en stolt moster - igen! :) Dubbel lycka är den bästa anser jag! Hoppas neah tycker detsamma :)
Längtar tokmkt efter er nu! Så hoppas vi snart ses och får kramas! Moster klarar snart inte av det här längre.