Blogger Layouts

torsdag 5 februari 2009

Överstökat

Ja, så var då de flesta momenten avklarade.
Och jag måste säga att det känns oerhört skönt att ha allt gjort.

Gävle besöket gick kanon bra.
Tjejerna var riktigt bra stöd, och nu var det gjort.
Slippa tänka mer på saker och ting kanske gör lite susen i kropp och själ. :)

Fic ju även besök förra helgen av min kära farmor, lillebror Kevin m. flickvän Therese...
Var riktigt trevligt måste jag säga. Mkt god mat, massa prat och sällskap gjorde verkligen min helg måste jag säga.
Hoppas på att få träffa dem alla snart igen. :)

Hade även ett födelsedagsbarn här som firades förra lördagen.

Tänk att vår lilla sessa nu är 2 år (!)... Herregud, man hinner knappt med, för tiden rusar så otroligt fort...
Förstår inte vart första året med lillan tog vägen... Man tror verkligen inte att det ska gå så fort, men helt plötsligt sitter man väl här och har en hormonstint tonåring att trilskas med ist för en trotsig två åring! ;)
Måste vara världens lyckligaste mamma, för oavsett hur trotsig hon än är och hur tungt det än må vara emellanåt så är hon det underbaraste som hänt mig! <3


Även Neahs operation är överstökad, och det gott folk är det bästa på länge...
Var en otroligt tung dag m. många tårar etc... Men allt gick bra... Polyper samt halsmandlar opererades bort och snitt lades i öronen (men inga rör sattes in dock). Ingen vätska fanns kvar bakom trumhinnorna och därför ville de avvakta m. rören.
Förhoppningsvis ska hon bli bättre nu, men risken finns att hon kanske kommer behöva opereras igen om inte öronen ger med sig ändå.
Lill gumman vår har varit så duktig och nu försöker vi m. allt för att hon ska piggna på sig och läka ordentligt...
Tänk vad hjälplös man kan känna sig när de ligger där de små liven och man inget kan göra för att lindra deras smärta...
När jag satt där med henne vid sövningen kände jag bara att det mkt hellre skulle kunnat fått gjort samma operation 100 ggr om på mig, bara för att låta henne slippa all smärta och obehag.. Men som jag så många ggr tidigare skrivit i min blogg så får man inte alltid som man vill här i livet...
Men nu är allt iaf klart, och jag ska bara hålla alla mina tummar för att det var det här som behövdes för att Neah ska ta igen sig och hålla sig frisk hädanefter...

I morgon bär det även av till Ljusdal för ett besök hos företagsläkaren.
Chefen ringde mig förra veckan och menade på att en tid där kanske vore bra då jag varit borta så mkt och fortf inte känner mig speciellt i form... Fortf helt slut och utmattad i kroppen, och det tycks inte bli bättre av allt runtomkring...
Så hon var väl lite orolig och bokade in en tid där åt mig, så vi får väl se vad domen blir i morgon...

Ne gott folk, nu ska lilla jag slänga mig i säng och kika på en film i väntan på att ta upp lillan för medicinering igen till natten...

Ha det gott! :)

0 kommentarer: