Blogger Layouts

måndag 26 januari 2009

Helt utmattad

Hur kan det komma sig att jag känner mig som en spaghetti i kropp och själ?
Är helt orkeslös vad kommer till allt känner jag... Att ta sig upp på morgonen är bara det ett jissel...

Känns som att kroppen börjar säga ifrån, och vad gör man då?
Vet inte riktigt varför det känns som det gör, då jag måste vara världens lyckligaste sambo, mamma, väninna etc.

Antar att det bara är alldeles på tok för mkt runtomkring mig just för stunden som ska ordnas med och tas reda på.

Hade ett väldigt givande samtal m. sköterskan (via jobbets "sjukrådgvining) under gårdagen, och hon fick mig att inse saker jag egentligen vetat om, och som nära och kära länge sagt till om. Men det behövs kanske en utomståendes åsikt för att det ska ta.
Men hur tusan gör man för att åtgärda "problemet"?

Känner mig ngt nere i dag, men hoppas på att det ska bli bättre i och med att jag känner mig friskare.
Saken blir väl inte bättre av att älsklingen åter igen åkt till Sthlm för ännu en veckas jobb...

Ska iaf lämna Neah på dagis en sväng idag (första ggn sedan innan jul), för att få lite ensam tid och ta igen mig.
Känns som att det behövs just för stunden.

Har varit vaken sedan halv fem, då lillan vaknade då... I hopp om att hon skulle somna om låg jag kvar i min säng och försökte mig på att slumra om, men förgäves... Neah gav sig inte, och kvart över fem i morse fick jag då så lov att kliva upp...

Trött som tusan, och funderar på om jag även fast jag inte riktigt känner suget ännu ska ta och försöka dricka en liten kopp kaffe för att pigga på mig ngt iaf...

Nervös inför morgondagens besök i Gävle. Tur att mina tjejer följer m. som stöd... Hoppas bara att det går fort och smärtfritt...
Hade ju bara varit så otroligt skönt om jag hade kunnat få ha med mig gubben ist... Känns konstigt att han inte får vara med på detta... Men men, man kan ju inte alltid få som man vill här i livet...

Ne, usch gott folk vilket deppigt inlägg...
Men man har väl rätt att vara lite trött och slut emellanåt, eller hur? :)

Ha en fortsatt trevlig dag allihopa...
Själv ska jag försöka att vila och ta igen mig som sagt och se fram emot Jämtlandsbesök i helgen... :)

0 kommentarer: